A Nissan ígéretes helyzetben érkezik a 2013-as Frankfurti Autószalonra: a vállalat 2012-es értékesítési lendülete 2013-ban is folytatódik, és új vagy jelentősen felfrissített modelljei további vásárlókat csábíthatnak a márkához. Mindez hitelesebbé teszi a Nissan célját, hogy 2016-ra az első számú ázsiai autómárka legyen egész Európában.

Forrás: holvezessek.hu
Feltöltő: holvezessek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.