A közgazdaságtanban és a marketingben a “product differentiation” stratégiát akkor alkalmazzák, ha az adott terméket, szolgáltatást vagy folyamatot meg akarják másoktól különböztetni, ezáltal vonzóbbá tenni azt egy adott célpiacon élőknek. A cégek számára ez nagyon fontos, ugyanis ez mutatja azt, hogy hajlandóak figyelni az embercsoportokra és a különböző kultúrára. Nem titok, hogy a Samsung kiemelt figyelmet szentel arra, hogy a különféle régiók igényeit kielégítse. Ennek bemutatása érdekében a Samsung Tomorrow készített egy infografikát, ahol azt láthatod, hogy néhány termékük bizony egyedi, s az csak az adott piacon kapható. Ilyen a speciális mosógép, a hűtő, vagy éppen a szagtalanító kapszula. Köszönjük az értékelésed! Share this on Twitter and on Facebook. Köszi, de most már vigyél vissza! Hogy tetszett a bejegyzés?

Forrás: sworld.hu
Feltöltő: Helmeczi Krisztián
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.