Kísértetiesen hasonlít a Facebook kezdeti sikerére ennek az alkalmazásnak a terjedése, egy különbséggel: sokkal gyorsabban lett az amerikai egyetemisták kedvence, mint Mark Zuckerberg ötlete. Ezt nevezik elsöprő sikernek: januárban adták ki az alkalmazást, februárban már az Egyesült Államok minden szegletében használták, áprilisra pedig a legnépszerűbb közösségi app lett az országban. Az amerikai egyetemisták imádják az Androidra, iPhone-ra és iPadre egyaránt ingyen letölthető Down To Lunch alkalmazást, ami egyszerű és zseniális ötletre épül: pár gombnyomással lehessen szervezni baráti találkozókat.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás