A bajor prémiumgyártó legkisebb terepkupéjának 2018 márciusi piaci debütálása előtt a modellt népszerűsítő bevezetőkampány számos országba ellátogat – a BMW és a Microsoft forradalmi együttműködésének köszönhetően egyedülálló valóságélményt kínálva. Az új BMW X2 nemzetközi bevezető kampányának részeként a bajor prémiumgyártó és a Microsoft a vezetés élményét az újdonság „Be the one who dares” mottójához hűen egyedülálló, csúcstechnológiás valóságélménnyé varázsolja.

Forrás: holvezessek.hu
Feltöltő: holvezessek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.