Biztosan sokan ismerik azt az érzést, amikor a tanuló vezető átül az oktatásnál használt autóból a sajátjába (vagy legalábbis abba, amit vezetni fog), és meglepve tapasztalja, hogy a megszokott vezetési technika minden autótípusnál kiegészül valami extra “követelménnyel.” Hogy a hármasba kicsit erősebben kell a váltókart tolni, vagy, ha nem sikerül elsőre hátramenetbe tenni, akkor újra kell kuplungolni. Mindez bosszantó tud lenni, de egy idő után már oda sem kell ezekre az apróságokra figyelni. Más a helyzet persze, ha egy A320-as utasszállító repülőgépről van szó. Eseménymentes, átlagos repülőút végéhez közeledett 2016. 04. 08-án a WizzAir Rigába tartó, HA-LWX lajstromjelű járata. Amikor azonban a repülőtér végső megközelítésekor a személyzet a futóművet akarta kiengedni, hibaüzenet jelent meg, a futómű pedig változatlan helyzetben maradt. A vizsgálat nemrég lezárult és meglepő eredményt hozott.
Ezért nem akart elsőre kinyílni a WizzAir rigai járatának futóműve
Forrás:
jogalappal.hu
Feltöltő: jogalappal
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. March 28., 20:03
A főügyész kimondta: "Tudjuk, hogy ki az a Tóni, Barbara és Ádám. Azok, akikről önök is tudnak"
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. March 28., 16:17
Zalatnay Cini tanácsokkal látta el a börtönből szabaduló Lagzi Lajcsit: "Mai napig összerezzenek, ha meghallok egy szirénát"
Itthon
- 2024. March 28., 14:46
Gazdagok a magyarok! 605 ezer forint az átlagkereset
Új hozzászólás