A Google kutatása szerint a karácsony közeledtével egyre sűrűbben keresünk utazási- és pénzügyi szolgáltatásokat, autós oldalakat és az autószalonokat, és természetesen a webáruházakat is gyakrabban látogatjuk. Mindezt ráadásul egyre sűrűbben tesszük mobilról, naponta átlagosan 170 percet nyomkodjuk a telefonunkat. Ez azonban a cégeknek is fontos üzenetet hordoz: a lehetséges vásárlók negyedét is elveszíthetik azok, amelyek honlapja nem mobilbarát, ezt közölte a Wolfgang Digital a Privátbankár.hu-val.

Feltöltő: target
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.