Legalább egy mesterséges szigettel kell kiegészíteni. Átszámítva több mint 4800 milliárd forintos költséggel számolnak. Már az 1990-es évek végén felmerült az észt Tallinnt a finnországi Helsinkivel összekötő tengeri alagút ötlete, amely egyes mostani elképzelések szerint vasúti összeköttetéssel bírna. Legalábbis, ha az Angry Birds nevű videojáték tervezőjén, a finn Peter Vesterbackán múlik, aki a szuperalagút megépítése mögött áll.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
kis túlzással azt is mondhatnám, hogy kétes a rokonság, legalább is ami a mentalitást illeti.
A derék origo.hu tette közzé a bloomber.com „World’s Longest Undersea Rail Tunnel Hits First Obstacle” című múlt-heti írását. A cikk a Helsinki-Tallinn vasúti alagútról szól. A cikknek bőven akad érdekes mondata:
„csak akkor kaphatja meg a zöld utat, ha mind az észt, mind a finn kormány számára megnyugtatóan tisztázódnak a finanszírozási feltételek”,
„sokkal pontosabban szeretnék azt látni, mire adnák áldásukat.”,
„Tisztán kell látnunk azt, honnan jön a pénz, és hogyan fogják azt elkölteni”,
„Mik a garanciák arra, hogy el is készül az alagút? A fejlesztő még azt sem tudta megmondani, becsléseik szerint hányan fognak azon utazni”,
etc.
Ugye hogy mennyire más világ? Nálunk az ilyen apróságok senkit sem érdekelnek! =))