8 ÷ 2(2+2) =? Még mindig azt hiszik, hogy az eredmény nem 16? Akkor nagy szükség van a matematikatanítás reformjára, amely a tanév első napján aktuálisabb nem is lehetne. 8 ÷ 2(2+2) = ? Már ennyi is elég, hogy olvasóink egy részének a duplájára ugorjon a vérnyomása. Korábbi cikkünk figyelemre méltó indulatokat váltott ki a népi matematikusokból, és érdekes volt megfigyelni, hogy milyen sokan álltak ki az utolsó csepp verbális vérükig a rossz megoldás mellett (a helyes a 16, még mindig). Csapodi Csabával, az ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ munkatársával (a matematikaérettségi indexes megoldásainak állandó közreműködőjével) most arról beszélgettünk, hogy hogyan kellene megreformálni a matematikaoktatást, hogy az ne okozzon ekkora frusztrációt az emberekben életük végéig.

Forrás: index.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

13 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
@reagens: hát hiába no a magadfajta orbán-nyalonc számára egy matematikusnak nem erőssége a gondolkodás!!! =))
reagens
@RonaGyuri: A magadfajták mindig itt számolják el magukat, aztán meg jön a sírás! :-)))))))))))))))))))))
RonaGyuri
@reagens: a magam fajták, a matematikusok már csak ilyenek! =))
reagens
@RonaGyuri: Ha ilyen jól tudsz számolni, akkor számolj vele! :-))))))))))))))))))))))))))))))
RonaGyuri
@reagens: ne pofázz olyan dolgokról, amihez ennyire hülye vagy! =))
reagens
@RonaGyuri: :-)))))))))))))))) Számolj vele! :-))))))))))))))))))))))))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.