Helyes döntés-e, ha a céges online jelenlétet kizárólag a közösségi oldalakra korlátozzuk? Hogyan befolyásolhatja vállalkozásunkjövőjét, ha ilyen döntést hozunk? A céges weboldalaknak befellegzett?  Gyakran halljuk, hogy cégek nem üzemeltetnek saját weboldalt, helyette a közösségi oldalakra összpontosítanak, céges FB oldallal. Milyen pozitívumai lehetnek a döntésnek? Elsősorban kevesebb munkával jár, hiszen nem kell egy weboldalt “kitalálni”, megtervezni, legyártatni, üzemeltetni, frissíteni. A közösségi média felülete pedig adott, a megjelenés ingyenes, “csak” a tartalom frissítésével kell foglalkoznom. Könnyen elérhetnek, hirdetni tudom az oldalt a Facebookon, követőim vannak, “tökjó”. Röviden ennyi. Most nézzük a hátrányokat. Az oldal, amin megjelenik a cége, az nem az Öné. Nem az Ön tulajdona. Nem fizet érte. Éppen ezért lehet, hogy holnap teljesen másként néz ki. Lehet, hogy megváltozik az elrendezése, a színe. Az is lehet, hogy holnap megszűnik (ez utóbbi azért nem valószínű,...

Forrás: skynetwork.hu
Feltöltő: azoli77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.