Igen, a hírek címeivel van teendőnk. Valaki érti, hogy mekkora potenciál van egy jó címben, de sokan nem tartják fontosnak a tartalomkészítők közül. A most olvasott cikk címe azért erős, általában kétségbeesett marketingesek próbálkoznak be a naív olvasókkal, akik 1 nap alatt szeretnének 35 kg-ot lefogyni, vagy egy hét alatt meggazdagodni a tőzsdén. Azonban van igazság abban, hogy a figyelemfelkeltő cím sokkal több kattintást eredményez. A cím, amely felkelti az érdeklődést, betölti a szerepét: arra ösztönzi a látogatót, hogy rákattintson, és elolvassa a tartalmat. Vagyis érje el a tartalom közlőjének a célját (vagy legalább egy részét). Sokan a címet egy kötelező elemnek tekintik, amelyben leírják, hogy hol, mi történt, a cikkben pedig ezt taglalják. Az igazán jó cím az érzelmeinkre hat (“de érdekes!”, “hogy mik vannak!’, “Úristen, ez velem is megtörténhet”, …), és arra készteti az olvasót, hogy azonnal reagáljon az impulzusra. Nézzünk egy példát! Megnyitott a...

Forrás: skynetwork.hu
Feltöltő: azoli77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.