KORSZERŰ??? SOKKAL INKÁBB KÓR-SZERŰ!! A vasúttársaság olyan lassú, hogy csak hosszabb távú céljai között szerepel a nagy sebességre képes vonatok beszerzése. Erre eddig 10 év alatt 1300 milliárd is kevés volt. Járműbeszerzési támogatásról kötött szerződést a MÁV-Start Zrt. az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM) pénteken Budapesten, a vasúttársaság így újabb 21 motorvonatot rendelhet 106 milliárd forint állami forrásból - írta az MTI.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Korszerűség v. kór-szerűség

Miközben elképesztően sok pénzért a kínai elvtársaknak építünk vasutat

Járműbeszerzési támogatásról kötött szerződést a MÁV-Start Zrt. az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM) pénteken Budapesten, - a vasúttársaság így újabb 21 motorvonatot rendelhet 106 milliárd forint állami forrásból - írta az MTI.
Túl azon, hogy sok pénz,de mint cseppben a tenger akad némi gond. A közleményben többször előfordulnak olyan szavak, amik a MÁV és környéke esetében szitokszónak számítanak:
korszerű,
nagy sebességű,
Közlekedésfejlesztés,
a vasúttársaság megújulása,
közösségi közlekedés vonzereje,
etc.
Amiből persze a legpofátlanabb, hogy a derék illetékes NER-társ ilyenekt hazudik, hjogy „A MÁV-Start hosszabb távú céljai közül kiemelte a nagy sebességre képes vonatok beszerzését a nemzetközi vonalakra. A vasúttársaság piacokat veszítene, ha ezt az igényt nem elégítené ki, hiszen a nyugati szolgáltatók nagy távolságokon haladó szerelvényei 230-250 kilométeres óránkénti sebességre is képesek, és ezt hamarosan a magyar társaságtól is el fogják várni” Nos az összes hivatalos fejlesztési anyagban a 160km/h-s csúcssebesség elérése igencsak erőteljes célpontként fogalmazódik meg, igaz ők azt nevezték nagynak.
Egyébként, ha már egy szakember (Kerékgyártó József, a MÁV-START Zrt. vezérigazgatója, akár az is lehetne, persze nem nálunk) akár tudhatná, hogy az a 230-250 átlagsebességnek is igencsak szerény, már most is!!! =))
karma1
Na, mi tortent? Nincs mar szo az emeletes szerelvenyek megvasarlasarol? Pedig mekkora otletnek tunt.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.