JA HOGY FÉL MILLÁKÉRT DOLGOZNI IS KELL??? Az elmúlt években a magyarországi kiskereskedelmet teljesen felforgatta két német diszkontlánc, az Aldi és a Lidl. A diszkontmodell hatékonyságával már az első vásárláskor szembesülhetünk. A siker mögött egy fontos innováció áll: talán legmeghatározóbb újításuk a hatékony munkamegosztás - olvasható a G7.hu riportjában.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
ez olyan matyaros rinya: a mocsok multi nem csak a jelenlétért ad félmillákat, dolgozni is kell!!! =))
Ludas Matyi
De a kurva anyjukat, a csomagolasok csak fele a kinti mennyisegnek, a magyaroknak disznozsirral keszitik a fagylaltokat, a BIO tejek is egy nagy hülyitese a nepnek, a felvagottak 180 gr. helyett csak 150 gr-ot nyomnak, ha kinyomod belölük az ecetes vizet. Soroljam?
staro2
@Ludas Matyi: Csak nem a CBA-ban húztad így fel magadat?
emerencia
@RonaGyuri: A kemény diszkontoknak az a sikerük, hogy kedvesek, mosolygósak de szűkszavúak a vevőkkel a munkatársak mert nem követelmény a teljes körű vevőorientáció. Összetett a munkakörük de jellemzően egyszerre csak egyetlen feladatra koncentrálnak. A vásárlók megszokták, hogy a személyzettől keveset kérdeznek, hagyják őket dolgozni. A vevők jelentős része viszont igényli a segítséget, ezért olyan áruházat keres fel, ahol hivatalosan az eladók elsődleges feladata a teljes körű kiszolgálás, tanácsadás. A homokszem ott kerül a gépezetbe, hogy ugyanakkor raktározási, áruelhelyezési, egyre több adminisztratív feladatot is el kell látniuk gyorsan, időre, vezetők által szigorúan számon kérve. Miután a kislétszámú eladók nem mindig képesek egyszerre több helyen is dolgozni, a vevők sokszor becsapva érzik magukat mert úgy érzik, hogy nem foglalkoznak velük elég lelkiismeretesen. Nagyon úgy néz ki, hogy ez a jövő. Aki pedig még mindig hisz a személyes eladásban csalódni fog mert csak kedves, hangosan köszönő emberrobotokkal fog találkozni a boltokban...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.