A kormánybiztos szerint kedvező a környezet ahhoz, hogy a gyalogosok és kerékpárosok védelmét erősítsék a közlekedésben. Németországban április 28-án lépett életbe az új KRESZ, ami több olyan elemet is tartalmaz, ami a gyalogosok és kerékpárosok közlekedésbiztonságát fokozza. A német szabályozás Magyarország számára is példa. Révész Máriusz aktív Magyarországért felelős kormánybiztos egy Facebook-posztban foglalta össze, hogy miért van itt az ideje itthon is módosítani a KRESZ-t, és milyen elemei vannak az évek alatt összerakott módosítócsomagnak. Posztunkban Révész írásának főbb elemeit idézzük.

Forrás: index.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Pálinkás Pál
Ez egy barom...ahogy vége az emberek szivatásának,aki biciklire ült ,az visszaszáll a kocsijába,buszra stb...
RonaGyuri
Na tessék, nem csak a fizetésükben tudnak egyetérteni

Mártíriusszal (az ő személye garancia arra, hogy a józan ész nem számít) az élen „a pártpolitikai vitákon felülemelkedve”

A derék index.hu sportosa lekendezve számol be róla, hogy „Révész Máriusz aktív Magyarországért felelős kormánybiztos egy Facebook-posztban foglalta össze, hogy miért van itt az ideje itthon is módosítani a KRESZ-t”. Révész, Dávidka, no meg a derék főpolgi garantáltan szakmai affinitás mentes tobzódása, ez az összeállítás.
A katyvaszban jól megfér egymás mellett a sületlenség és a valóban fontos és releváns elem. csak úgy összevissza. Hanletból is mert mondat ide: Nem csak bolond beszéd, de rendszer sincs benne!
Pontosabban leginkább a rendszer, a rendszerszervezés a legnagyobb hiátusa. Egész pontosan a közlekedés rendszer szintű áttekintésre képes szervezése.
Talán – szerintem, és ezzel nem vagyok egyedül – a legfontosabb klz hiátus:
egyfelől a tömegközlekedés körül folyó – nincs rá jobb szó – szélhámoskodás, aminek talán a legnagyobb példája az M3-as metró: súlyos pénzhiány, elképesztő pazarlás, zsarolási eszköz mindkét oldalról, etc.
A másik „lassítják a forgalmat” dolog. Ami valójában – legalább is a nyugati példák szerint pl. Hollandia, ami igencsak jó példa mert az egyik legbringásabbak – tompítás, pontosabban jobb szervezés.
Ha figyelmesen tanulmányozzuk azt találjuk, hogy nem generális és ötletszerű sebesség korlátozással, hanem átgondolt hozzáértő szervezéssel hozták meg az intézkedéseiket. Melyek eredményeképp az átbocsátóképesség jelentősen javult. Ráadásul az intézkedések eredményeként a közlekedés nem lassult, hanem tulajdonképp gyorsabb lett. Lévén az A-ból B-be való eljutáshoz szükséges idő kevesebb lett!!!
Persze nem szabad megfelejtkeznünk arról sem, hogy nagyon más kultúra, ami a közlekedés minden szintjén jelentkezik:
tömegközlekedés,
autósok,
bringások
és gyalogosok!
Yoda69
@Pálinkás Pál: Viszont kaszalt ezzel a tanulmanyaval nehany szaz millio forint kozpenzt.
Jozefina
Révész Németországgal példálózi!!!?? Aki járt Németországban az láthatta, hogy ott a feltételek is adottak, hiszen hatalmas kerékpárút hálózattal rendelkeznek városokon belül és azon kívül is!!! Ott a kerékpározásnak van kultórája és már pici gyerekek azzal közlekednek!!! Nálunk kerékpárutat az autósok rovására leválasztva alakítanik ki, fokozva ezzel a dugókat, a légszennyeződést!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.