Több mint tízmilliárd forintba kerül csak a tervezése az ötös metrónak, amely a három HÉV-vonal összekötésével jönne létre. A kivitelezés első üteme legkorábban három év múlva indulhat. A következő évtized legjelentősebb, közel egymillió budapesti és agglomerációs lakos közlekedését segítő beruházását hirdette meg a Budapesti Fejlesztési Központ (BFK). Vitézy Dávid a BFK vezetője és Fürjes Balázs Budapest és az agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár azt ígérte, hogy a BFK létrejötte utáni száz napon belül kiírják az ötös metró első ütemének tervezésére szóló tendert. Ez február végére sikerült is. Az ajánlattételi határidő a pandémia idején járt le, de mindkét nyílt közbeszerzési eljárásra érkezett érvényes ajánlat.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
miközben a Lánchíd-on vitatkoznak, mert nincs pénz, ja a nyertes: ők készítették a Lánchíd felújításának terveit

ja és pikáns a csak említett buli is: Az infrastruktúra-tervezésével párhuzamosan indították volna el az érintett HÉV-vonalakra az új, alacsonypadlós, klimatizált vonatok közbeszerzési eljárását
vitriol
Fürjesék úgy kapkodnak, mintha éreznék, hogy a következő 30 évben már nem ők fognak Budapesten dirigálni. Előbb talán be kéne fejezni a 3-as metró felújítását, ami Tarlósról itt maradt, s már abban gondolkoznak, hogy "nem kell minden állomását felújítani, jó az a parasztnak így is: klíma nélkül, lepusztultan"

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.