Közel 30 évnyi intenzív használat után Németország első két nagysebességű vasútvonala teljes felújítást kap, felújítják a vágányokat és ezzel együtt minden mást is az érintett vonalon. A felújítás teljes költsége várhatóan 825 millió euró (355 Ft/Euró árfolyammal számolva mintegy 292,875 milliárd…

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
30 évnyi intenzív használat után felújítják

egy fogalom valódi értelme valóban Közép-Európában

Számos más mellett van kér fogalom, aminek az orbáni értelmezése még az ő bornírtságából is kilóg, s valahogy a derék matyar média oldaltól függetlenül használja. Közép-Európa és a nagysebességű vasút fogalma. Orbániában mindkettő igencsak távol van a kifejezések valódi értelmétől a mai matyar orbáni ihletésű közbeszédben használt értelmezéstől.
Most egy cikkben kapunk mintát ezek valódi jelentéséről. „Megújul Németország két nagysebességű vasútvonala” című írás arról ad hírt, hogy „Közel 30 évnyi intenzív használat után Németország első két nagysebességű vasútvonala teljes felújítást kap”.
„Amikor 1991. május 31-én megnyílt, ez a vonal volt Németországban az elsőként megépült olyan vasútvonal, amelyen a vonatok 280 km/h sebességgel haladhattak.”!!! =))
lusta
@RonaGyuri: Egyből a BP-Kelebia vonal jutott eszembe. Őssze lehet hasonlítani az árakat, a szervezést, meg mindent. Többek között ezért is kullogunk Európa után.
hidip
Szeretne lányt találni egy éjszakára? Üdvözöljük - 3sex.club/propeller

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.