Közel 30 évnyi intenzív használat után Németország első két nagysebességű vasútvonala teljes felújítást kap, felújítják a vágányokat és ezzel együtt minden mást is az érintett vonalon. A felújítás teljes költsége várhatóan 825 millió euró (355 Ft/Euró árfolyammal számolva mintegy 292,875 milliárd…
Forrás:
vonattal-termeszetesen.blog.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
egy fogalom valódi értelme valóban Közép-Európában
Számos más mellett van kér fogalom, aminek az orbáni értelmezése még az ő bornírtságából is kilóg, s valahogy a derék matyar média oldaltól függetlenül használja. Közép-Európa és a nagysebességű vasút fogalma. Orbániában mindkettő igencsak távol van a kifejezések valódi értelmétől a mai matyar orbáni ihletésű közbeszédben használt értelmezéstől.
Most egy cikkben kapunk mintát ezek valódi jelentéséről. „Megújul Németország két nagysebességű vasútvonala” című írás arról ad hírt, hogy „Közel 30 évnyi intenzív használat után Németország első két nagysebességű vasútvonala teljes felújítást kap”.
„Amikor 1991. május 31-én megnyílt, ez a vonal volt Németországban az elsőként megépült olyan vasútvonal, amelyen a vonatok 280 km/h sebességgel haladhattak.”!!! =))