A BKV menedzsmentje kijavítaná az orosz metrókocsik súlyos hibáit, a kormány kiegyezne a gyártóval, a főváros vezetése kiakadt az "arcpirító" ötletelésen. A budapesti közlekedési vállalat három hónapig dugdosta az M3-as metróvonalra szállított metrókocsik beszerzésének körülményeit és a leszállított szerelvények műszaki színvonalát értékelő jelentést, így sokáig el sem jutott a BKV igazgatósága és felügyelőbizottsága elé. A BKV Zrt. igazgatósága mindenesetre decemberben felkérte a menedzsmentet, hogy értékelje a jelentést és dolgozzon ki részletes intézkedési tervet a hibák felszámolására. Ez a múlt hétre el is készült.

(Forrás: nepszava.hu, RonaGyuri által)

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
A fóbia örök, csak az iránya változik

A főváros első embereit, legalábbis az utolsó kettőt, különös kapcsolat fűzi az elődjéhez

Még a Tarlós NER-társ még a klasszikus első borítékját is sikerrel túlpumpálta azzal, hogy még olyan dolgokról is az elődjét kárhoztatta, amiről annak még fogalma sem lehet. Ennél csak egy kicsit ártalmasabb a regnáló főpolgi kapcsolata az elődjéhez. Nem hogy nem indított azonnal vizsgálatokat, de még kiemelt jutalomba is részesítette, sőt diszpolgárságot is adatott neki.
Sajtó beszámolók szerint, most is töketlenkedik Tarlós egyik legnagyobb disznósága az M3-as mentén.
A Népszava „M3-as metró: Orosz mutyi, magyar buhera” című cikkében – okkal és joggal –úgy fogalmaztak, hogy „a bizonytalankodásával a Karácsony-kabinet magára húzza a hármas metró botrányos ügyét,”!
Az egyébként tényszerű cikk kapcsán egy látszólag részletkérdésben javítani kell. Azt írja, hogy a szakértők szerint „az új kocsik vásárlásához képest a korábbi városvezetés által választott orosz – felújításnak beállított – konstrukció igen szerénynek mondható megtakarítást eredményezett”. Ami majdnem igaz is, csak hozzá kell tenni, hogy a többi elfogadott ajánlathoz képest. Lévén a már az első körben kizárt (cseh-német pletykák alkotmányos hiányosságokról suttogtak) Skoda ajánlata – amit a nagyon hasonló SzentPétervár-i szállításuk igazol – olcsóbb lett volna!
Qqberci
Lehet, hogy még most is jobban járnánk, ha a "felújított" szerelvényeket haszonvasként értékesítenénk és pótolnánk valami tisztességessel?...
Yoda69
Amihez orbanek nyulnak mind szarra valtozik, mikozben ezek a gecik milliardokkal gazdagodnak a magyarok verebol.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.