Az elmúlt években a Google egyre több olyan fejlesztést vezetett be, amelynek következtében sokan elbizonytalanodtak, hogy érdemes-e még keresőoptimalizálásért fizetni. Ezen fejlesztések között az első volt, mikor a találati lista élén megjelenő Google Ads hirdetések számát háromról négyre növelték. Csak ezzel az egy változtatással már sikerült elérnie a Google-nek, hogy a legtöbb képernyőfelbontásnál görgetés nélkül …

Forrás: sonline.hu
Feltöltő: Fabbro9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Fabbro9
Egyetértek a cikk írójával. Egyre inkább igaz a keresőoptimalizálásra, hogy nagy szakértelmet igényel.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.