Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza. Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt […]

Forrás: debreceninap.hu
Feltöltő: gyurmix
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
nekem is van egy tanácsom: hülye reklámok helyett a biztonságos munkára koncentráljatok! =))
nezelodo
Megtaláltam a megoldást, első lépcsőben a 4G hálózati beállítást az elavult 2G-re kell visszaállítani, azonnal jönnek az SMS-ek a nem fogadott hívásokról. Második lépcsőben pedig számhordozással szolgáltatót kell válta, olyant, amelyik nem csak a reklámokban a "jövő technológiája", hanem a mindennapi alkalmazások terén is az előfizetőknek értékarányos szolgáltatást nyújt. Lehet hogy ezek is a M.o . előre megy nem hátra akcióban dugultak be?
nezelodo
Ma délután megint leállt az szolgáltatóm, az agyon reklámozott Yettel. Tényleg azt akarják, hogy elhagyjam őket, pedig pontosan fizetek. Ők meg a már befizetett számla után is küldik a figyelmeztetést, nehogy elfelejtsem ezt az "emelkedő szintű" szolgáltatást kifizetni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.