"Itt van egy egyszerű, de erőteljes szabály: mindig adjon többet az embereknek, mint amit elvárnak. " - Nelson Boswell A Forbes meghatározása szerint az ügyfélélmény több érintési pont kumulatív hatása. Egyes vállalatok az ügyfélélmény kezelését a közösségi médián keresztül történő interakcióra szűkítik. Más vállalatok pedig a telefonos ügyfélszolgálat hatékonyságának növelése érdekében használja. Megint mások a kiskereskedelmi egységekben a személyzet és az ügyfél kapcsolatában határozzák meg azt a lehetőséget, amelynek optimalizálásával a vásárlói élmény növelhető. A 2023-as digitális marketing trendek között szerepel a ’Cohesive customer experiences’ angol kifejezés, amelyet leginkább úgy lehet fordítani, mint összefüggő ügyfélélmény.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.