2022 nem éppen a legjobb év volt a technológiai szektor számára, és az Apple is elvesztette elsőségét. A Brand Finance 2023-as kiadása, a világ 500 legnagyobb értékű márkáját érték szerint rangsoroló lista mutatja, hogy egyes technológiai vállalatok milyen mértékben veszítettek értékükből az elmúlt tizenkét hónapban. A jelentés ugyanis megállapította, hogy a technológiai visszaesés milliárdokkal tette “olcsóbbá” a szektor legnagyobb cégeinek értékét. A Brand Finance megjegyezte, hogy a 2023-as rangsorban összesen 48 technológiai márka szerepel – kettővel kevesebb mint az egy évvel korábbiban – miután a Snapchat és a Twitter kiesett.
Forrás:
techworld.hu
Feltöltő: peter-tw
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás