Minden nyelven, így magyarul is elindította a Google az új algoritmus frissítését, amelynek lényege, hogy előnyhöz juttassa a hiteles tartalmakat, az elsődlegesen marketingcélból írt szövegeket pedig hátrébb sorolja. Balog Botond, a seoklikk.hu szakértője arról beszélt, a frissítés miatt senki ne lepődjön meg, ha egy adott kifejezésre más találatokat ad ki a kereső, mint mondjuk egy hónapja, mert a fejlesztés által teljesen átrendeződhetett a korábbi rangsor. Közölte, a cégeknek emiatt alaposan át kell...
Forrás:
lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás