A Google 2022-ben több mint 5,2 milliárd hirdetést távolított el, több mint 4,3 milliárd hirdetést korlátozott, illetve több mint 6,7 millió hirdetői fiókot függesztett fel; 2021-hez képest 2 milliárddal több hirdetést távolított el.
Fotó: Pau BARRENA / AFP
A jelentés szerint a Google emellett több mint 1,5 milliárd kiadói felületen blokkolta vagy korlátozta a hirdetések megjelenését, és több mint 143 ezer kiadói oldalon hajtott végre széleskörű, teljes webhelyre vonatkozó biztonsági intézkedéseket.
Kiemelt figyelmet fordítottak tavaly a csalások elleni fellépésre. A csalások száma továbbra is folyamatosan nő. Bár az átverések nem számítanak újdonságnak a digitális hirdetések világában, valódi pénzügyi károkat okozhatnak, ezért a Google elkötelezetten küzd platformjain a különböző csalások ellen.
Tavaly a vállalat bővítette a pénzügyi szolgáltatások ellenőrzésére irányuló programját, amely megköveteli a hirdetőktől annak bizonyítását, hogy a helyi szabályozó hatóság engedélyezte számukra termékeik és szolgáltatásaik reklámozását. Ez egy újabb lépcsőfok a csalókkal szembeni biztonsági intézkedések terén, mely még hatékonyabban védi az embereket a pénzügyi csalásoktól. A Google eddig 11 országban indította el a programot, köztük az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és Szingapúrban, 2023-ban pedig további bővítéseket tervez.
Tavaly a Google 142 millió hirdetést blokkolt vagy távolított el a megtévesztésre vonatkozó irányelv, további 198 millió hirdetést pedig a pénzügyi szolgáltatásokra irányuló irányelv megsértése miatt.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás