A Kia “vállalati identitásának irányvonalai” a Vállalati Branding kategória első helyén végeztek a díj Kommunikáció témakörében. A Kia márkakereskedéseinek arculata az Üzleti terek kategóriájában Belsőépítészet témakörben lett első. A díjak a Kia kreativitását és hatékonyságát világszinten ismerik el, a vállalati identitás és a bemutatótermi megjelenés területén. Az ügyfélkezelés minősége minden szinten visszatükrözi a márka ‘Movement that Inspires’ jelmondatának lényegét, és felgyorsítja a vállalat fenntartható mobilitásszolgáltatóvá való átalakulásának folyamatát
Forrás:
autosajto.hu
Feltöltő: wtib
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás