Ha online vállalkozást működtetsz, valószínűleg már hallottál a konverziós rátáról. Ez a mutató jelzi, hogy a weboldalad látogatói közül hányan válnak vásárlókká, vagy végeznek el egy bizonyos cselekvést (például feliratkoznak a hírlevélre, letöltik az e-bookot stb.). Minél magasabb a konverziós ráta, annál sikeresebb a weboldalad. Azonban a konverziós ráta növelése nem mindig egyszerű feladat.

Forrás: fradikosar.hu
Feltöltő: Indulo
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.