emesekovacs

Hat tipp kezdő vállalkozóknak

Vannak dolgok, amelyek nem változnak.

Olimpia = országimázs + politikai kommunikáció. Öt PR-lecke.

Az olimpia az egyik legnagyobb országimázs-formáló esemény a világon.

Mi az a marketingterv? És mennyibe kerül?

Kezdő vállalkozó tette fel a címben olvasható kérdéseket a minap.

Apukámat elütötte egy vitorlás!

Egy spammer, akit nem lehet leállítni.

Kupon őrület | Precess

Statisztikák szerint az USA-ban az emberek 79%-a használ kuponokat vásárláskor.

Kommunikációs csapdák | Precess

Döbbenetes adat, hogy az ember-ember közti kommunikációban kb.70%-ban a címzett azt érzékeli először AHOGY beszélünk, csak a maradék 30% marad a tartalom befogadására.

Performansz a Terranovában | Precess

Különleges helyszín – meglepő marketing Pécsett.

Hogyan írjuk az zrt.-t? Hajmeresztő gyakorlatok | Precess

Három évvel ezelőtt, az új társasági formák a nyilvánosan működő és a zártkörűen működő részvénytársaságok bevezetésekor több mint négyezer vállalatnak kellett nevet változtatnia.

Uri Geller és az ingyenreklám

Uri Geller: "A Webtown új honlapot csinál nekem".

A jövő marketingkutatási technológiái | Precess

A jövő marketing és public relations kutatási és mérési technológiáinak nagy része már ma is létezik.

Új támogatóra talált a MÁV Szimfonikus Zenekar | Precess

A Siemens Zrt. három művészeti évadra szóló támogatási szerződést kötött a MÁV Szimfonikus Zenekarral.

Fotópályázatok - Zéró kreativitás? | Precess

Összegyűjtöttük: 25 aktuális fotópályázat.

Vendégbarátság. Avagy miről szól a Hal a tortán? | Precess

Étteremben – ha illetlenség is – szeretjük meglesni, mit rendeletek a szomszéd asztalnál. Hogy ne lenne kíváncsi hétköznaponta, főműsoridőben több mint egy millió néző arra, hogy mit esznek a celebjeink?!

Képrejtvény

A koppenhágai Realize Communication & PR és Magyarország egyik nagy PR-tanácsadó cége egymástól függetlenül választotta majdnem ugyanazt a vizuális geget weboldalára.

Közösségi linkmegosztók a magyar piacon | Precess

Miközben a Startlap hamarosan új linkmegosztó siteot indít (vagy legalábbis valami nagyon hasonlóra készül) a magyar online piac egyik legnagyobb és leghűségesebb vevőkörével, legalább egy tucatnyi másik hasonló web 2.0-ás kezdeményezés próbálja megnyerni a userek aktívabb felét.