emesekovacs
Hat tipp kezdő vállalkozóknak
Vannak dolgok, amelyek nem változnak.
Olimpia = országimázs + politikai kommunikáció. Öt PR-lecke.
Az olimpia az egyik legnagyobb országimázs-formáló esemény a világon.
Mi az a marketingterv? És mennyibe kerül?
Kezdő vállalkozó tette fel a címben olvasható kérdéseket a minap.
Apukámat elütötte egy vitorlás!
Egy spammer, akit nem lehet leállítni.
Kupon őrület | Precess
Statisztikák szerint az USA-ban az emberek 79%-a használ kuponokat vásárláskor.
Kommunikációs csapdák | Precess
Döbbenetes adat, hogy az ember-ember közti kommunikációban kb.70%-ban a címzett azt érzékeli először AHOGY beszélünk, csak a maradék 30% marad a tartalom befogadására.
Performansz a Terranovában | Precess
Különleges helyszín – meglepő marketing Pécsett.
Hogyan írjuk az zrt.-t? Hajmeresztő gyakorlatok | Precess
Három évvel ezelőtt, az új társasági formák a nyilvánosan működő és a zártkörűen működő részvénytársaságok bevezetésekor több mint négyezer vállalatnak kellett nevet változtatnia.
Uri Geller és az ingyenreklám
Uri Geller: "A Webtown új honlapot csinál nekem".
A jövő marketingkutatási technológiái | Precess
A jövő marketing és public relations kutatási és mérési technológiáinak nagy része már ma is létezik.
Új támogatóra talált a MÁV Szimfonikus Zenekar | Precess
A Siemens Zrt. három művészeti évadra szóló támogatási szerződést kötött a MÁV Szimfonikus Zenekarral.
Fotópályázatok - Zéró kreativitás? | Precess
Összegyűjtöttük: 25 aktuális fotópályázat.
Vendégbarátság. Avagy miről szól a Hal a tortán? | Precess
Étteremben – ha illetlenség is – szeretjük meglesni, mit rendeletek a szomszéd asztalnál. Hogy ne lenne kíváncsi hétköznaponta, főműsoridőben több mint egy millió néző arra, hogy mit esznek a celebjeink?!
Képrejtvény
A koppenhágai Realize Communication & PR és Magyarország egyik nagy PR-tanácsadó cége egymástól függetlenül választotta majdnem ugyanazt a vizuális geget weboldalára.
Közösségi linkmegosztók a magyar piacon | Precess
Miközben a Startlap hamarosan új linkmegosztó siteot indít (vagy legalábbis valami nagyon hasonlóra készül) a magyar online piac egyik legnagyobb és leghűségesebb vevőkörével, legalább egy tucatnyi másik hasonló web 2.0-ás kezdeményezés próbálja megnyerni a userek aktívabb felét.