A nyomtatott sajtó éves 36 milliárdos reklámpiacot képvisel, ha ennek csak egy százaléka is digitálissá válik, az 360 milliós piacot jelent. Legalábbis így kalkulálnak a DImag-nál, ahol már abban gondolkoznak, hogy táblagépek elterjedésével az újságolvasás is meg fog változni.
Még gyerekcipőben, de már kopogtat a digitális lappiac
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 28., 10:22
Hallgatásra kényszerítette, majd utána átverte a bicskei áldozatokat a Belügyminisztérium
Nagyvilág
- 2024. April 28., 09:57
Most örülhet csak Putyin igazán – Teljesen átszakadt az ukrán frontvonal: Berdicsi is orosz kézen
Itthon
- 2024. April 28., 10:20
Így próbált meg barátkozni Orbán Viktor a belvárosi Ibolya presszóban a csapossal – videó
További ajánlatok
Itthon
- 2024. April 27., 20:46
Olcsó parfümök elbűvölő illattal
Itthon
- 2024. April 27., 20:17
3 millió forintért kelt el az ország legismertebb „női napszemüvege”
Itthon
- 2024. April 27., 16:27
„Yes” helyett jöhet a „da” – katasztrofális a magyar diákok idegennyelv-tudása
Új hozzászólás