Két egykori magyar bajnokot is az idei év során először láthatnak majd versenyezni a sportág szerelmesei. A hétvégi nyirádi Eb-futamon Répási Róbert a divízió II.-ben, a Kulcsár István alatt idén már többször látott Renault Mégane-nal, Fodor György pedig a divízió I.-ben, a teljesen egyedi építésű Toyota Carina E-vel áll rajthoz. Mindkét pilóta kedvenc pályája a nyirádi, és mindketten rendesen ki vannak éhezve a versenyzésre, úgyhogy érdemes lesz rájuk figyelni... Répási Róbert 2002-ben a divízió V.-ben, majd 2004-ben (első évét töltve a kategóriában) a div. I.-ben is felülhetett a bajnoki trónra. Ob-futamon 2005 óta nem indult, akkor a bajnokság 2. helyén végzett. Azt hiszem, a sportág szerelmesei nevében nyugodtan mondhatom, nagyon hiányzik ő az ob futamairól, mert nélküle egy színes egyéniséggel, és egy bajnokesélyessel kevesebb a királykategória. A pénz viszont nagy úr, és mivel a kiváló versenyzőnek nincs meg a kellő anyagi háttere egy teljes bajnoki év finanszírozására, ezért csak 1-1 futamon indul, egészen pontosan 1-1 Eb-futamon, hiszen mégiscsak az jelenti a nagyobb motivációt. Az elmúlt két évben, azaz az első két nyirádi Eb-futamon még a div. I.-ben indult egy Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, idén viszont a Kulcsár Istvánnal közösen épített Renault Mégane-t fogja kormányozni a hazai közönség előtt. Idén több futamon nem tervezi az indulást, 2009-ben viszont több Eb-viadalon is részt kíván venni, hogy aztán 2010-ben egy teljes Eb-szezont végighajtson, lehetőleg egy div. I.-es, de legrosszabb esetben is egy div. I/A-s versenygéppel. hirdetés // “A “B"-döntőbe való bejutással már elégedett lennék, hiszen nem én indulok a legfejlettebb technikával... De aztán majd meglátjuk, a többit majd a helyzet hozza - evés közben jön meg az étvágy"- felelte kérdésünkre Répási, aki saját elmondása szerint kedvenc pályáján fog körözni a hétvége során. “Szerintem mind a nyomvonalat, mind a technikai kihívást tekintve a nyirádi pálya a csúcs versenyzői szemmel. "Fodor György, aki 2005-2006 óta szintén elsősorban csak Eb-futamokon indul, és Európa csaknem minden pályáját bejárta pályafutása során, hasonlóan szépeket nyilatkozott a nyirádi pályáról: “Ismerem szinte az összes Eb-pályát. Sokáig a svéd pálya volt számomra a csúcs, de szerintem most már Nyirád lehet az etalon mindenki számára. Biztonságosabb és gyorsabb, mint a többi pálya, és van nagyon sok kis apróság, ami megkönnyíti a versenyzők dolgát, akik így csak a vezetésre koncentrálhatnak. Nagy szerencsénk, hogy van egy ilyen eltökélt ember Jőrös István személyében, aki megálmodta, és létrehozta ezt a fantasztikus létesítményt. " Az egyszeres magyar bajnok, ötszörös bajnoki második pilóta célja a “C"-döntőbe jutás, ami hatalmas fegyvertény lenne, figyelembe véve, hogy az utolsó pillanatokban készült el a Toyota.

Forrás: motor-sport.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.