lusta

Egymilliárd eurót oszt szét az osztrák állam a települések között
Pedig a Soros-bérenc föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk szerint minket irigyel a fél világ, de leginkább a uniós országok. Kedves sógorok, lehet szétnézni és irigykedni.
A kormány tartósan elveszi az önkormányzatok egyik legfontosabb bevételét
Tulajdonképpen jól csinálják. Mindent elvesznek, mert tiltakozni senki sem fog.
Csak miniszteri engedéllyel szerezhetnek a külföldiek tulajdont a magyar cégekben
@namihami: Való igaz, a zember nem győzi kapkodni a fejét, mire egy új kifejezést megtanul a zember, addigra már jött egy másik. Persze ez a folytonos tanulás csak minket, földi halandókat érint, nem pedik a mi lábunkon saját lábukon állókat.
Csak miniszteri engedéllyel szerezhetnek a külföldiek tulajdont a magyar cégekben
@namihami: Ez azért így aljas rágalom. Senki semmit, se nagyobb, se kisebb össszeget nem utal. Itt csak tisztességes alkotmányos költségek elszámolása folyik. Na.
Csak miniszteri engedéllyel szerezhetnek a külföldiek tulajdont a magyar cégekben
@RonaGyuri: Itt egyébként a szokásos példákkal fognak előhozakodni. A németeknél is van hasonló meg itt, meg ott. Mint minden más esetben. Igen van hasonló. A hasonló és ugyan ilyen között bizony nagy a különbség. Ugyanis megkapargatva az előrásokat, óriási különbségek jönnek elő.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: Bravó drága sztrovacsek! Még egyszer bravó. Igen, nálunk nincsennek ezek a problémák, de a lengyeleknél igen. Például ebből a 900 millió/km árból meg kell építeniük 355 km új pályát. miután nálunk az egypályás szakaszon nem kell kisajátítanunk, a lengyeleknél pedig igen. Az ő rendszerük már eleve drágább, mert 3000V-os egyenáramú a hálózatuk. Emiatt a vezetékek kissé vastagabbak és nehezebbek, több tartó oszlopra van szükség, több alállomásra és meg ez, meg az. El ne feledjem, 17 megállót és állomást újítanak fel. Még nem is említettem a 42 közút/vasút kereszteződés mellett a 71 megépítendő műtárgyról. Nem ez az érdekes az egészben. @Eladott Ország nagyon jól látja, hogyan is megy egy ilyen beruházás. Igen. A lengyeleknél ez a kilométerenkénti 900 millió tulajdonképpen csak 300 millió, mert 600 millát azUnió fizet. Valóban nem lehet összehasonlítani a körtét az almával akkor különösen, amikor a mi körténk megrohadt
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: Drága Sztrovacsek, úgy látom a hit Önnél fontosabb, mint a tények. Annak külön zamatja vagyon, hogy a csaknem 5 milliárdos kilométer ár Önt különösebben nem zavarja. Na. Most építik, korszerűsítik a a lengyelek Varsó és Lublin közötti 7-es számú fővonalat. Kilométerenként 900 millió forintért!!!
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@Eladott Ország: Sajnos ebben a rövid hozzászólásban is több hiányos információ van.
1. Mi (legalábbis én nem) nem vezünk fel hitelt, hanem a Soros-bérenc föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk veszi fel a hitelt a Soros-bérenc kis pocakos felcsúti zsebcézár utasítására.
2. A vasutat min. 85%-ban a kínaiak építik. A magyar cégek részvétele csak a pénz megfelelő áramoltatása miatt szükségeltetik.
3. Az aranyár nem az építési, hanem az alkotmányos költség.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
Nem mellesleg a kis kínaiak gyakorlatilagb az egész afrikai kontinenset gyarmatosítják és Magyarország is erre a sorsra jut.
„The Next Factory of the World: How Chinese Investment Is Reshaping” Irene Yuan Sun,
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@Eladott Ország: A kérdést másképp is fel lehet tenni. Milyen szuverenitásról beszélünk akkor, ha a szerződés részleteit a kínaiak ENGEDÉLYE nélkül nem lehet nyilvánosságra hozni?
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: Mint említettem, soha sem fog megtérülni. Mit is mondott a Soros-bérenc kis felcsúti tolvaj zsebcézár? ˝Hogy ez forintban hogyan térül meg, azt másodlagosnak tartom˝ Tisztában van ő is ezzel.
Még egy-két apróság, amiről már korábban írtam, de Ön a számokat szeretné látni. Lássuk a medvét.
A Berlin-München ICE vonal. 623 km hosszú, 11,8 milliárd euróba került az egész, ami kilométerenként ~18.9 millió euró, átszámítva ~6,5 milliárd forint. A vonal magában foglal több mint 20 alagutat, 300 vasúti és 170 közúti hidat, valamint 300 km/h-s sebességre alkalmas.
Ezzel szemben a Budapest-Belgrád totál sík terepen futna, 160 km/h-s, és ugye 4,9 milliárd.
A kis kínaiak persze tudnak építeni, szó se róla. A kb. 2 ezer kilométeres tibeti vasutat, ahol kb. 900 km 4000 m magasságban fut és a sebessége a vonatoknak 120-140 km/h. Kilométerenként kb. 525 millió forintért építették. Lehet összehasonlítani és elgondolkodni mennyi is az a mennyi.
Brutális videókon verik egymást magyar tinédzserek
@Nyírfa: Ki korán kel, aranyat lel.
Nem tudom észre vetted-e, de a Deák téren történtek után senki sem veri a tam-tamot. A vészharangot sem kongatják. A társadalamat tökéletesen lezüllesztették. Ismételten nyakunkba zúdítják a gyűlölet keltést, a migráncsozást. Holott pont ők ígérték, két hét alatt itt egy [email protected] nagy rend lesz. A másik, hogy ez a brutális verekedés és késelés gyakorlatilag Budapest belvárosában, tizen-huszon éves fiatalok között történt és ezek szinte mindegyike nem is akármilyen bűnlajstrommal rendelkezik. Közben a migráncsolás megy ezerrel.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: A lózungokon kívül az ilyen állításokat tényekkel, számokkal szokták alátámasztani. Még a legoptimistább számítások, Soros-bérenc föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunkhoz köthető, mert gyáván ők nem adták meg, is ezer év múlva térül meg. Igaz, a pesszimistább számítások szerint meg két és fél ezer év múlva térül meg. Tényleg nagy buli. Különösen annak fényében, hogy mennyibe kerül. A kis kínaiak odahaza jóval olcsóbban építik a vasutat, sőt még a németek is olcsóbban építik a vasutat és nem sík területen, hanem alagutas, folyók szabdalta területen.
Brutális videókon verik egymást magyar tinédzserek
Á, dehogy. Magyar fiatalok ilyet nem csinálnak. Ezek mind egytől-egyig migráncsok.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: Drága sztrovacsek, téved. Egyben megjegyzem és köszönöm, hogy áttételesen elismerte, hogy a másik pályára nem kell kisajátítási eljárást kezdeményezni. Ugyanakkor azt is köszönöm, hogy feketén-fehéren leírta, hogy ez a vonal kínai érdekeket fogja kiszolgálni. Őszintén szólva semmi gondom nincs vele, mint ugye Pireusszal sem. Ott a kínaiak a kikötőt megvették. Nálunk csak, nem, nem a pénzt adták, a KÖLCSÖNT adták egy olyan beruházáshoz, ami Ön szerint is a kínaiak érdekét szolgálja. Hát ez sem zavarja?
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: A második vaúti pálya területe a MÁV tulajdona. Ugyanis a nagy világégés után a vasúti újáépítéshez szükséges anyagot az egyik pálya megszüntetésből fedezték. A terület maradt.
Mi sem jellemzi a kínaiak érdekképviseletét, hogy a nagy utas és teherforgalmú 80-as vonalat most újítják fel 120 km/h személyszállítási sebességre. Minden tiszteletem a halasiaké, meg a kiskőrösieké, de a 150-es vonal jelnelegi és jövőbeni kihasználtséga még nyomokban sem fogja megközelíteni a 140-es vonalat. Na látja, azt kellett volna kétpályássá bővíteni. Lenne gazdasági értelme és az valóban szolgálná a nagyszámú utazóközösség érdekét.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
@verőce21: Úgy látom alapfogalmakkal nincs tisztában. Pireusz Görögországban van, tehát az áru vámolása nem Budapesten lesz. Nem ártana leszögezni és világosan kimondani, a vasút nem Magyarország, nem a magyar emberek érdekeit szolgálja. Még egyetlen érvet sem hallottam erről. Nem mellesleg a széles nyomtávan napi rendszerességgel érkezik Sławkówba a kínai áru. 2 hétre van szükségük a vonatoknak az út megtételére.
10 évre titkosították a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt egyes adatait
Ez az ország mindezt megérdemli. A történelem sajnos az ilyen országogat simán lehúzza a klotyón.
Varga Judit közzétette “betiltott” felszólalását
@Csizmás Kond: A Soros-bérenc felcsúti kis pocakos tolvaj zsebcézárt hívták meg. Akkor felhomályosítom.
VII. CÍM : ÜLÉSEK
166. cikk : Belépés az ülésterembe
1. Az ülésterembe kizárólag a parlamenti képviselők, a Bizottság vagy a Tanács tagjai, a Parlament főtitkára, a személyzet azon tagjai, akiknek feladata megkívánja jelenlétüket, valamint az Elnök által meghívott személyek léphetnek be.
Varga Judit: Az Európai Bíróság döntése azt jelenti, hogy kötelezni akarják Magyarországot a bevándorlók ellenőrzés nélküli beengedésére és befogadására
Lassan eljutunk a lengyelek szintjére, miután a német AB elnöke kijelentette, hogy a lengyel Alkotmány Bíróság csak egy színlelt, patyomkin szervezet.
Szijjártó Péter szerint a koronavírus miatt ismét megindulhatnak a bevándorlók – szerinte ez a megoldás
@tudode: MiIlen nagy szerencse, hogy a kötvényes bevándorlók most, hogy már mi fizetünk nekik egy rahedli pénzt, az adófizetők pénzétől megriadva a betegségeket, vírusokat otthon hagyják.