Sikeres volt a djuice márka kiválása a Telenor cégből, a tulajdonosok elégedettek az április óta eltelt időszak eredményeivel. Mára egyértelmű, hogy egy szeparált márkáról van szó - mondta Bíró Balázs, a djuice igazgatója. Jelenleg körülbelül 400 ezer djuice-előfizető van, az elmúlt fél év alatt 70 ezer új előfizető jött a céghez, de körülbelül ennyi le is morzsolódott, mivel már csak a 26 évnél fiatalabbak márkája a djuice. Az igazgató azt is elmondta, hogy a hároméves terv szerint a jelenlegi előfizetői szám duplázódik. A fiatalokat célzó Red Bull telefon bevezetése sem gyakorolt negatív hatást a djuice-ra. Ráadásul a márka előfizetői sokat beszélnek, ARPU (havi átlagos költés)-rátájuk magas - tette hozzá az igazgató. Egy kutatás szerint a márka ismertsége közel van a három szolgáltatóéhoz, miközben a djuice építésére az előbbieknél jóval kevesebbet költenek. A kutatás szerint a fiatalok újítónak, eredetinek, érdekesnek, merésznek tartják a márkát. A készülékek közül pedig az érintőképernyős a legnépszerűbb a 15-19 évesek körében.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.