Az NPD-től jönnek a számok: megvizsgálták az amerikai eladásokat és kiderült, hogy a vékony és könnyű laptopok, szóval az ultrabookok piacának 56 százalékát vitte az Apple. Az összes többi gyártó osztozott a maradék 44 százalékon. Ez egyébként nem nagy meglepetés: korábban már számos kutatás bizonyította, hogy azokon a piacokon, amiken az Apple egyáltalán jelen van, messze piacvezetők. Nem az Apple a legnagyobb gyártó, de ha csak az ezer dollár feletti gépeket nézzük (a cégnek csak egy típusa, a Mac mini van ezer dollár alatt), a forgalom nagy részét viszik a kaliforniaiak. És mivel az ultrabook nem egy olcsó platform, tehát a konkurensek is jellemzően az ezer dollár fölötti sávban mozognak, logikus, hogy az Air a legnépszerűbb a kategóriájában. Fontos infó, hogy ezek a számok az első öt hónap eladásai alapján álltak össze, szóval az új, Haswell processzorral szerelt változatok eladásai még nincsenek benne a remek eredményben. Azokkal várhatóan bőven 56 százalék fölé menetel majd az Air.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.