sikerman

A döntéselőkészítés sarokpontjai

Döntéseket minden nap hozunk.

Hatékony megbeszélések, VOL. 2.

Ezennel folytatom előző bejegyzésemet, amiben arról írtam Nektek, hogy mi a teendő, ha Ti magatok hívtok össze egy megbeszélést.

A főnököm mindig agresszív – miért van ez?

Az emberek viselkedését többek között a karakterük határozza meg.

Térképezd fel magad és környezeted!- SWOT analítzis készítése

Egy korábbi bejegyzésünkben megígértem, hogy részletesen bemutatom a SWOT (strenghts, weaknesses, opportunities, threats) vagy magyarul a GYELV (gyengeségek, erősségek, lehetőségek, veszélyek) elemzés módszertanát. A SWOT analízist amerikai marketingszakemberek fejlesztették ki, mára a marketing stratégiai tervezés egyik alappillére...

Jelek!- amikor ideje váltanod

Rendszeres olvasóink már jól tudják, hogy blogunk munkavállalóknak szól.

Alakítsd ki saját imázsod!

A saját imázs felépítésének menete nagyon hasonlít a márkaimázs felépítéséhez, melyről előző cikkemben írtam.

Márkaimázs- Ha azt mondom Coca-Cola, mire gondolsz?

Az egyes márkanevek különböző érzéseket keltenek bennünk. A Coca-Cola bennem a jókedv érzését kelti, a Volvo név biztonságosságot sugall, a Mercedes szó hallatán a luxus érzése jut az eszembe. Miért van ez? A fenti márkák hosszú évek szorgalmas munkája áll a háttérben.Kisgyermekként megtanuljuk az egyes szavak jelentését,...

Lépd át az árnyékodat!

Mit tegyen az ember, ha gyakornokként kezdett egy cégnél és bár már jó ideje teljes állásúként robotol, mégsem fogadják el a többiek „kollegaként”. Hogyan lépjünk ki gyakornoki önmagunk árnyékából?

A sikeres munkavállaló tanácsadója

Bizonyára Te is feltetted már magadnak az alábbi kérdéseket:

Első benyomás- így ronthatod el!

Az első benyomás nagyon fontos.

Adidas vs. Adios, avagy a márkás termék jobb?

Megvizsgáljuk a munkavállalók és munkáltatók viszonyát a fogyasztási cikkek piacának analógiájára, azaz megnézzük, hogyan adják el márkás termékeiket a világ vezető vállalatai.

Félig tele, vagy félig üres?

Hajlamosak vagyunk arra, hogy kishitűségünket magunkkal hordozzuk egy életen át.

A sikeres eladás titkai – nem csak értékesítőknek!

Az eladás sikerét meghatározó tényezőkkel mindenkinek érdemes tisztában lennie.Minden dolgozó ember végez értékesítési feladatot, legfeljebb még nem vette észre.

Az elme trükk*

Ma már elengedhetetlen az érzelmi intelligencia ismerete annak, aki tudatosan építgeti karrierjét.

Haszonérvelj!

A haszonérvelési lánc 3 elemből áll: tulajdonság, előny, haszon.