sikerman
A döntéselőkészítés sarokpontjai
Döntéseket minden nap hozunk.
Hatékony megbeszélések, VOL. 2.
Ezennel folytatom előző bejegyzésemet, amiben arról írtam Nektek, hogy mi a teendő, ha Ti magatok hívtok össze egy megbeszélést.
A főnököm mindig agresszív – miért van ez?
Az emberek viselkedését többek között a karakterük határozza meg.
Térképezd fel magad és környezeted!- SWOT analítzis készítése
Egy korábbi bejegyzésünkben megígértem, hogy részletesen bemutatom a SWOT (strenghts, weaknesses, opportunities, threats) vagy magyarul a GYELV (gyengeségek, erősségek, lehetőségek, veszélyek) elemzés módszertanát. A SWOT analízist amerikai marketingszakemberek fejlesztették ki, mára a marketing stratégiai tervezés egyik alappillére...
Jelek!- amikor ideje váltanod
Rendszeres olvasóink már jól tudják, hogy blogunk munkavállalóknak szól.
Alakítsd ki saját imázsod!
A saját imázs felépítésének menete nagyon hasonlít a márkaimázs felépítéséhez, melyről előző cikkemben írtam.
Márkaimázs- Ha azt mondom Coca-Cola, mire gondolsz?
Az egyes márkanevek különböző érzéseket keltenek bennünk. A Coca-Cola bennem a jókedv érzését kelti, a Volvo név biztonságosságot sugall, a Mercedes szó hallatán a luxus érzése jut az eszembe. Miért van ez? A fenti márkák hosszú évek szorgalmas munkája áll a háttérben.Kisgyermekként megtanuljuk az egyes szavak jelentését,...
Lépd át az árnyékodat!
Mit tegyen az ember, ha gyakornokként kezdett egy cégnél és bár már jó ideje teljes állásúként robotol, mégsem fogadják el a többiek „kollegaként”. Hogyan lépjünk ki gyakornoki önmagunk árnyékából?
A sikeres munkavállaló tanácsadója
Bizonyára Te is feltetted már magadnak az alábbi kérdéseket:
Első benyomás- így ronthatod el!
Az első benyomás nagyon fontos.
Adidas vs. Adios, avagy a márkás termék jobb?
Megvizsgáljuk a munkavállalók és munkáltatók viszonyát a fogyasztási cikkek piacának analógiájára, azaz megnézzük, hogyan adják el márkás termékeiket a világ vezető vállalatai.
Félig tele, vagy félig üres?
Hajlamosak vagyunk arra, hogy kishitűségünket magunkkal hordozzuk egy életen át.
A sikeres eladás titkai – nem csak értékesítőknek!
Az eladás sikerét meghatározó tényezőkkel mindenkinek érdemes tisztában lennie.Minden dolgozó ember végez értékesítési feladatot, legfeljebb még nem vette észre.
Az elme trükk*
Ma már elengedhetetlen az érzelmi intelligencia ismerete annak, aki tudatosan építgeti karrierjét.
Haszonérvelj!
A haszonérvelési lánc 3 elemből áll: tulajdonság, előny, haszon.