Leáll a termelés május végén a NABI kaposvári buszgyárában, ahol közel 170 embert foglalkoztattak, és eddig az Egyesült államokba gyártottak járműveket. A NABI története során már volt példa arra, hogy átmenetileg a termelés lassítására, szüneteltetésére kényszerül - mondta Kovács-Gajdács János, a vállalat kommunikációs ...
Forrás:
holvezessek.hu
Feltöltő: holvezessek.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
26 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mi ebben a speciális te szerencsétlen !
Mert dúskálunk a jólétben !
A Fidesznek semmi oka feszengeni, mert egyenlőre nem a munkahely
megvédésén iparkodik, hanem a haverok helyzetbehozásán, földmutyi, játékgépmutyi,
trafikmutyi !
Az export az egyetlen húzóágazata az országnak !
A BKV magas futású, használt buszokat vásárol 2012-ben !
Felfogtad te szerencsétlen !
Talán támogatni kellene a kormánynak a hazai autóbuszgyártást !!
Bizonyára átállna a hazai viszonyoknak megfelelő buszgyártásra is
ha kellő segítséget kapna a kormánytól !
erről pár hete nyilatkozott a NABI igazgatója !
A továbbiakban nem vitatkozom gondolkodni nem tudó fizetett trollal !
az export nem húzóágazat, hanem közgazdasági fogalom. Ezek után kár bármit is komolyan venni tőled!
A bkv-nek lehet csak erre futja, mert talicskával toltátok ki a pénzt onnan 8 évig! Másrészről sebtében kellettek buszok, a 20 éves roncsok egy részének kiváltására, sehol nem gyártanak buszokat raktárra- idő kell a legyártásukra! A most vett új buszokat szerinted mikor rendelték meg-- igen még 2012-ben!
A hazai autóbuszgyártás az szinte halott, itt ott csinálnak, illetve összeszerelnek buszokat. Sok kicsi cégecske ( a Nabi a legnagyobb) amik semmi komoly háttérrel nem rendelkeznek! Mi lesz ha tönkremegy a cég , mi lesz a garanciával, alkatrészellátással, Te vennél olyan autót aminek a gyártója egy kis cégecske és bármikor megszűnhet? Sokszor az ilyen buszgyártó leányvállalatok csak egy megrendelés teljesítésére jöttek létre!
Legújabb magyar gyártmánya [szerkesztés]
Ünnepélyes keretek között gördült ki a NABI Kft. kaposvári üzemének csarnokából a NABI Sirius névre keresztelt autóbusz, amelyet a cég a magyar és az európai autóbusz piacra tervezett. Az első modell átadása fontos lépése a magyarországi járműipar megújulásának, és a NABI termékfejlesztésének egyaránt. A korábban mintegy 2,5 millió USA dolláros fejlesztésű, az amerikai piacon nagy sikereket aratott NABI BRT formatervét és konstrukciós alapjait felhasználva, újabb nyolc hónapos fejlesztési időszakot követően született meg a NABI Sirius. A NABI Sirius az első tagja egy olyan autóbuszcsaládnak, amely moduláris felépítésének köszönhetően az összes európai, így a magyar igényeket is teljesíteni tudja. Az alap konstrukció kialakítása lehetővé teszi, hogy városi, elővárosi, helyközi szóló- vagy csuklós autóbuszt, trolibuszt, gáz, vagy akár hidrogén hajtású variációt is elkészítsenek belőle. A modularitás abból a szempontból is előnyös, hogy ha egy üzemeltető többfajta autóbuszt választ a családból, akkor nem kell különböző alkatrészeket vásárolni buszonként, hiszen a beépíthető elemek nagy része megegyezik. Az új, európai piacra szánt jármű készen áll a sorozatgyártásra.
Az meg ne zavarjon hogy a Kapos Volánnak 23 db Nabi busza van , tehát itthon is használhatók.
emútnyocévezni tud mást sem, új buszokra nincs pénz, stadionokra arra van !
Persze a gondolkodás nem az erőssége !
4-es metró bezzeg kellett, pénz nélkül is, sőt már ötösről álmodoztak egyes balga vezetők, Ingyen tömegközlekedést is ígértek egyes maszopos polgármester jelöltek!
De buszokat nem kellett venni egyet sem, csak síbolni a bkv-től!
Ez meg mindent elmond a hozzáértésedről: "Takarékos és nem szennyezi a levegőt" -- sőt annyira takarékos hogy egyenesen tisztítja !
Szerinted Japánban miért nem fejlesztik a diesel autókat?
-- Állítsál magadon, mert nem leszel itt hosszú életű... Köszönjük.
Új hozzászólás