A fogyasztók leginkább a gázszolgáltatók ügyfélszolgálataival elégedetlenek, és még mindig sok kritikával illetik a gázszámlák érthetőségét - derül ki a Magyar Energia Hivatal (MEH) fogyasztói elégedettségi vizsgálatából, amelyet a honlapján közölt.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Disznópofa
Na, ez az egyik dolog, ami kurvára a begyemben van! Jó lenne már ha lépnének az illetékesek, kellene egy fix összeg ami alapján mindenki egyszerűen tudná mire számíthat. Ez is diszkrimináció, kizárják a nem főiskolai és egyetemi végzettségűeket abból, hogy tisztában legyenek mennyit kell fizetniük és ez elfogadhatatlan! Ki tudja ellenőrizni mennyi kilolószart használt el ami érdekes, nyáron a gyengébb kalóriáknál is annyit számolnak, szemét rohadék, csaló társaság. Mindenki rajtunk veri el a port, már kezd elegem lenni abból, hogy hülyének nézik az ország 3/4-t!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.