Az RTL Klub hét napból hatszor magasan veri a nézettségben, ami rontja a cég hirdetési pozícióit – írja a Nol.hu.

György Bence program- és hírigazgató keddi távozása azt jelzi, hogy Yvonne Dederick és Simon Zsolt ügyvezető-tulajdonos változtatni akar és az RTL Klub nyomába erednének. A Népszabadság információi szerint Shadia Nugudot, a cég tartalom- és kreatív igazgatóságának új vezetőjét fejvadászok közreműködésével több hónap alatt választották ki.

A TV2 főműsoridős nézettsége tavaly októberben lényegében összecsuklott, pont akkor amikor mindkét helyen elindult a celebekkel foglalkozó műsor a Celeb vagyok ments ki innen! és az Édes élet. Előbbit azonban háromszor annyian nézték, ezért a TV2 le is állította sajátját, látható B terv nélkül.

Ez jelentősen nehezíti a tárgyalási pozícióit, pedig minden fillérre szükségük van. A cég évek óta veszteséges, a 2013-as évet 10,8 milliárd forintos deficittel zárta. Tavaly a kormánypártok még éppen a veszteségekre való hivatkozással mentesítették a TV2-t a reklámadó fizetése alól, erre az évre azonban már nincs haladék.

Amennyiben a kormány tartja magát a megállapodáshoz, amelyet az RTL Klubbal készített elő, s egységesen 5,3 százalékra mérsékli a reklámadó mértékét, a TV2-nek akkor is 750 millió forint különadót kell befizetnie az államkasszába.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.