A Google AdSense hirdetéseket nem kell bemutatni azoknak a tartalomszolgáltatással foglalkozó webmesterek és honlap tulajdonosoknak, akik kattintásalapú bevételszerzést tűztek ki célul. Az ilyen jellegű hirdetések elhelyezése magas látogatottságú honlapok esetén szép bevételt eredményezhet, de nincs az a rendszer, amit ne lehetne még jobbá és eredményesebbé tenni. Erre vállalkozott a Google, amikor útjára indította az automatikus hirdetésmegjelenítést szolgáló algoritmusát. Érdemes váltani az Adsense automatikus hirdetéseire? Mindenekelőtt érdemes megérteni a hagyományos és az automatikus Adsense hirdetések közötti különbséget. A legfőbb különbség abban...
Forrás:
kulcsszo.hu
Feltöltő: Evenich András
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás