Amióta a divatipar, tartva a Gen Z haragjától kollektíven megpróbálja magát fenntartható iparrá változtatni a klasszikus daraboknak igen nagy szerep jutott. Soha nem volt még annyira fontos egy klasszikus kapszulakollekció, mint napjainkban. Bizony! A Gen Z legidősebb tagjai megérkeztek a felnőttkorba. Saját keresettel rendelkeznek és igencsak meghatározó gazdasági erővel is rendelkeznek. Az új generációnak egyáltalán nem új dolog a közösségi média, amelyen keresztül megszervezi saját magát és rögzíti értékeit. Igaz, hogy az ifjúsági mozgalmak már nem úgy néznek ki, mint a 60-as, 70-es, 80-as években, amikor egy-egy ifjúsági mozgalom szubkultúrákat is megteremtett, de a Gen Z tagjai is szerveződnek és egyáltalán nem félnek megmondani a véleményüket.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.