Végre véget értek azok az idők, amikor a reklám határozta meg a stílust. Az elmúlt évizedekben az internet megjelenése elképesztő mennyiségű kommunikációt zúdított a mindennapok emberére. A korábban rejtett dolgok, mint például a divatipar környezetszennyező hatásai napvilágra kerültek. Nem csak arról szerzett tudomást a mindennapi fogyasztó, hogy a divatipar elképesztő mennyiségű szemetet termel, de arról is, hogy ez a szennyezés rendkívüli ártalmakkal bír. A különböző vegyianyagok, használata semmiféle előnyt nem nyújt a felhasználók számára. Csak azt a célt szolgálja, hogy az iparág csúcsvezetői hatalmas, elképzelhetetlen gazdagságra tegyenek szert. Tekintettel arra, hogy semmilyen jó célt nem szolgál és arra, hogy rendkívül szennyező a bolygó számára egyre több fogyasztó tartja nem kívánatos termékeknek azokat, amelyek iylen alapanyagból készülnek. A fenntartható divat nem csak a környezetszennyezéssel száll szembe. Azt is rendkívül igazságtalannak tartja, hogy ha...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.