Ken Segall, Steve Jobs kedvenc reklámszakembere mostanában egyre többször hallatja a hangját. Múlt héten például arról mesélt, miért rosszak az Apple új hirdetései, most meg az iPhone névkeresési folyamatába avatott be minket. A fickó elmesélte, hogy a legkevésbé sem volt egyértelmű az iPhone-név, eredetileg több jelölt is volt a kalapban. Felmerült, hogy Telepodnak hívják, ami főleg azért volt népszerű, mert futurisztikusan hangzott, ráadásul összevonta a telefon és iPod-szavakat: utóbbi az ötletelés időszakában épp az Apple legsikeresebb terméke volt. A Mobi azért került a kalapba, mert utalt a mobile-ra, csak személyesebb volt annál. A Tripod sokáig befutónak tűnt, a podot nem kell magyarázni, a tri pedig a háromirányú felhasználásra utalt. Talán mindannyian emlékeztek, hogyan mutatta be Jobs végül a készüléket. Hát ezért a tri. És végül: simán csak iPad. Utólag ugye kiderült, hogy a tablet előbb készen volt, mint a mobil, végül úgy döntöttek, megtartják ennek a nevet, ha egyszer majd piacra kerül. És úgy is lett.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.