A Time néhány adat begyűjtése után izgalmas számháborút szított az Android és az iOS platformok között. Kiderült például, hogy az amerikai okosmobilpiac 52,3 százalékát szerezte meg az Android idén januárban, míg az iOS-nek 37,8 százalék jutott. Az idei első negyedévben a letöltött alkalmazások valamivel több mint fele volt androidos, 40 százaléka azonban iOS-app volt. Na de: ha csak a tabletekre koncentrálunk, a tavalyi egész évet vizsgálva 53,8 százalék jutott az iPadnek és 42,7 százalék az összes androidos konkurensének. Még izgalmasabb, hogy bár Androidra jóval több appot töltenek le, az alkalmazáspiac teljes bevételének a 74 százaléka az iOS-platformon keletkezett és csak 20 százalék jutott az Androidnak. Szóval az átlagos iPhone-júzer körülbelül 4,5-szer többet költ programokra, mint androidos társa. Még egy izgalmas részlet: az üzleti piacon 62 százalékot ért el az Apple és 35 százalékot az Android. Hát így.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.