Barczi "Blumi" Imre és Gazda Albert vezénylete alatt az Origo végre szakít az Index dizájn majmolásával (btw, érdekes ogy ezt pont exindexesek lépik meg), és egy szerintem nagyon klassz és jól felépített új site-tal értelmezik újra a portált.  Sőt, azt hiszem simán lehet úgy is fogalmazni, hogy ezzel a váltással hirtelenjében felteszik a térképre az Origót. Egy saját arculatot, hangulatot, élményvilágot adnak ennek a brandnek. Nem a T megtűrt, kicsi, kékellő szájtocskájáról beszélünk többé, ahol MTI leheletű cikkeket gyúrnak az ugróhivatkozások alá.  Nem, ez az új Origo, ami meg tudja mondani, hogy mik a fontos hírek. Mer erőteljesen kommunikálni az olvasóival. Mer a saját feje után menni.  Dizájn oldalról szerintem az alapszín megválasztása nagyon jó. Leléptek a narancs-kék irányról, és kitalálták maguknak ezt a #559196 kékeszöldet. A címekben használt Source Sans Pro Macen kisebb méretekben nem renderelődik nagyon szépen. Viszont a 444.hu-n is használt Noticia Text itt is nagyon jó választás a folyószövegekre. Egészében a tördelés, és a hasábok elrendezése nekem egy picit a Verge-öt juttaja eszembe. Nagyon jól tették, hogy már az arányok megválasztásánál is eltávolodtak az Indextől.  És amitől ez a címlap szerintem igazán jól működik az az, hogy lefelé is izgalmas tud maradni. Mondjuk szerkeszteni nem lehet egy leányálom. De valamit valamiért. 

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.