A tájékoztatás szerint az idei bővülésben kulcsszerepe volt a Mol-csoporttal közösen tavasszal indított kampánynak, amelyben a vásárlók a tankolásaik után kapott hűségpontjaikat Fiskars kerti szerszámokra és Gerber szabadidős termékekre válthatták be. Az idei forgalomnövekedéshez a cég várakozása szerint hozzájárul majd a Mol novemberben indult és február elejéig tartó téli kampánya is, amelyhez az olajvállalat ismét a Fiskarst választotta partnerül. A Fiskars tavaly elért 640 millió forintos forgalma 2 százalékkal haladta meg az előző évit. Tavaly a kerti termékek népszerűsége nőtt leginkább, ez a szegmens 2011-ről 2012-re mintegy 15 százalékos növekedést ért el.

Forrás: epulettar.hu
Feltöltő: attilagu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.