Az 1973-as olajválság a korszak Év Autója választásaira nem igazán hatott, hiszen benzinzabáló V8-as limuzinok és sportkocsik épp úgy elnyerhették a díjat, mint takarékos kis- és kompakt autók. Végre elkezdek komolyan odafigyelni az aktív és passzív biztonságra a gyártók, és a luxusautók szolgáltatásai is korábban soha nem látott szintet értek el. A háromdobozos szedánok után az ötajtós, ferdehátú karosszériák jöttek divatba a nagyobb kategóriákban is.

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.