A Fővárosi Közgyűlés hétfői döntésének értelmében inkább 65 milliárdért felújítanák a 3-as metró múzeumba való kocsijait, minthogy 90 milliárdért újat vegyenek.
Ezek így 20 évig maradnának üzemképesek, az újakkal 40 évig járhatnának a budapestiek. Ráadásul mindezt hitelből. Új járművekre lehetett volna európai uniós támogatást kérni, ám ezt a pénzt a kormány a pálya, az alagutak és az állomások 100 milliárd forintos rekonstrukciójára akarja felhasználni – írja a Blikk.
270 millió forintba kerül majd egyetlen orosz metrókocsi felújítása, ebből 240 darab jár a 3-as vonalon. Ha újat vennénk, azért ma átlagosan 375 millió forintot kérnének a gyártók.
Szó nincs például (köztes megoldásként) nyugatról behozott "kicsit" használtakról. (amik hozzáteszem újszerűek)
Illetve azt látom, hogy a fidesz rezsim nem tud 40 évre előre gondolkodni, mert szerintem már négy év múlva sem ők lesznek. (persze ha lesz életképes alternatíva)
Továbbá még mindig nem értem, hogy egy olyan projektet mint a stadionépítéseket (ahova jóesetben egy kisebb réteg jár szórakozásból) miért támogat jobban a kormány, mint a mertófelújítást. (amivel a többség DOLGOZNI jár)