Hallott már az Új Nemzedék Jővőéért programról? És a kontaktpontjairól? Pedig lassan már 3 milliárd forint ment el rá, és ennek 10 százaléka reklámra. Az EU-s pénzből működő állami program jellemző példája annak, hogyan talál magának pénzköltési feladatot a kormány. Sok tekintetben állatorvosi lónak tűnik, az EU-s pályázatok körüli kavarások és pénzlesések tanulságos példájának. Amikor egy pályázati szakértőnek megmutattuk, hogy milyen dokumentumokat kaptunk az egészről, akkor így értékelte a látottakat: „Nekem első ránézésre úgy tűnik, hogy ez is egy olyan pályázat volt, ahol előre kitalálták, hogy ki lehetne venni egy csomó pénzt, utána próbáltak köré tenni valami szakmai részt is, hogy átmenjen az egész. Ahogy a pályázat az egyik minisztériumtól átkerült a másikhoz, megváltoztak az erőviszonyok is, át kellett rendezni kicsit a dolgokat.”

Forrás: 444.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.