A már megtelepedett összeszerelő üzemeket nem érdemes támogatni. Azért bővítenek, mert egyre nagyobb a kereslet a termékeik iránt. Bizonyára sokan emlékeznek még arra, amikor Antall József miniszterelnök személyesen hajtott le a szerelősorról 1992. március 13-án az első magyar gyártású Opel Astrával a szentgotthárdi gyárban. Azóta ezek a képsorok – az éppen aktuális kormányfővel – tucatszor ismétlődtek meg. A politikusok körében egyébként is népszerűek a gyáravatások. De vajon mennyire éri meg a magyar gazdaságnak az, hogy évekre szóló adókedvezményekkel és állami támogatásokkal több száz, az évtizedek alatt több ezer milliárd forintnyi közpénzt kaptak ilyen-olyan formában a hazánkba települt multinacionális cégek?
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás