A Mastercard 3,5 millió közösségi média posztot elemzett, hogy megtalálja, mire vágynak leginkább a felhasználók, az eredmények alapján a posztolók háromnegyede elégedett a digitális pénztárcájával, ezt közölte a kártyakibocsátó a Privátbankár.hu-val.

 Az üzenetekből kiderült, hogy a fizetés mellett a vásárlók szívesen használnák digitális tárcájukat hűségkártyák vagy akár utazási bérletek tárolására is. Ugyanakkor a kutatók kíváncsiak voltak arra is, hogy milyen esetleges új módokat látnának szívesen: az ázsiai régiókban például nagyon fontosnak tartják, hogy a digitális tárcánkat mobiltelefonnal, bárhonnan elérhessük. Amerikában annak örülnének, ha a pénzügyeinket a virtuális asszisztensek, például Siri, Google vagy Cortana segítségével bonyolíthatnánk, sőt: nem csak az okostelefonokon, hanem bármilyen okos eszközön keresztül.

A beszélgetéseik során a felhasználók újra és újra kiemelték, hogy az új technológiák és fizetési megoldások sikere attól függ, hogy ezek mennyire biztonságosak, illetve, hogy mennyire védenek meg a lehetséges visszaélésektől. A magasabb szintű biztonságot nyújtó biometrikus és hasonló hitelesítések iránt a vásárlók mintegy fele mutatott érdeklődést, ők elsősorban az ujjlenyomatos, valamint az arcfelismeréssel működő vagy érintésvezérelt azonosítást részesíti előnyben.

Az arcfelismerésről szóló beszélgetések két fő témája a Mastercard Identity Check és a Google Hands Free alkalmazása volt, valamint a Snapchat szabadalma, amely fizetési platformot építene a valósidejű szolgáltatásokba. A „szelfivel” történő fizetésnek egyébként van egy nagy felhasználóbarát előnye: soha többé nem kéne jelszavakat megjegyeznünk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.