Mikortól mondhatjuk egy viselkedésre, hogy nem normális, szélsőséges? A pszichológia egyik alapkérdése, hogy mi is az a norma úgy általában, mi az elfogadott? Pedig, ha mindig tudnánk mi az, akkor könnyedén tudnánk célokat kitűzni a gyermeknevelésben, szabályokat állítani a kicsi elég, amiket be kell tartania, mert “mindenki így csinálja”. Mégis sok szabállyal kapcsolatban -amelyek egy részét még gyermekkorban tanultuk- kétségeink vannak, amikor a saját gyermekeinknek kell átadni őket. Hogyan tűzzünk ki nevelési célokat egy ilyen helyzetben? Egyáltalán: mikortól lehet nevelésről beszélni egy baba esetében?
Forrás:
kismamablog.hu
Feltöltő: Haklik Beatrix
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás