Felismeri az érzelmeket és így hatékonyabb munkára készteti az ügyfélszolgálatok dolgozóit egy magyar fejlesztésű szoftver, ami az ügyfélszolgálatokon rögzített hangfelvételeket elemzi - írja a Népszabadság.

Forrás: Hírszerző
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Zwei
... lassan a seggüket is bekamerázzák! ... pedig szaré-húgyé dolgoznak az ügyfélszolgálatok dolgozói leskelődő-hallgatózó "tetveknek"!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.