A napokban láttam egy szuper kis riportot egy magyar ruhatervezővel. Nagyon szimpatikus volt a tervező, jól néztek ki a ruhák és szerettem volna alaposabban is körülnézni a honlapon. Csakhogy itt nem derült ki szinte semmi: néhány kép a ruhákról (ezt már a riportban is láttam), árak, és egy nagy megrendelés gomb, amire kattintva e-mailt tudtam küldeni nekik. Tetszett a dolog, vásároltam is volna, mégis elment a kedvem tőle, inkább majd szerzek máshonnan hasonló ruhát. Mi is történt? Nem figyeltek oda néhány apró részletre, és ezzel elveszítettek egy vásárlót (ti viszont nyertetek egy új blogbejegyzést :) )

Forrás: gazdagmami.hu
Feltöltő: Haklik Beatrix
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.