Egy európai felmérés szerint minden országban három fő fogyasztói típus határozható meg: takarékoskodók, értékkeresők és gondtalan vásárlók. Magyarországon azonban jelen van egy negyedik, tipikusan ránk jellemző vásárlói kategória is: mi a szokások rabjai vagyunk. Ez a típus általában a megszokott helyen veszi meg a szokásos termékeket, az akciós újságot pedig a boltban is használja....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
27 hozzászólásarrow_drop_down_circle
@darwin: Nyilván nem az összes pénzedet kell elkölteni arra,ami olcsó.És persze nem kell mindenkinek havi 10 kiló cukor.(Nálunk elmegy még több is a kv-ba,meg teába,meg porcukornak meg mindenüve :) ).Ha meg onnan közelíted meg,hogy ahogy telik az idő úgyis drágább lesz,akkor megéri.A kaját meg nem gondolnám feleslegesnek,meg aztán amúgy is kiadod rá a pénzt valamikor.
De nem akarok én senkit megtéríteni,vagy valami :) Csak ha már van ez a szuper hír,akkor hátha valaki kap egy jó ötletet. :)
(ez csak hülye vicc akart lenni a drága benzinre utalva)
Igen,igazad van,mert ami egyik-másiknál bejön,az nem azt jelenti,hogy mindenkinek az a tuti.És azt is értem,hogy több tényező "együtt állása" kell a nagy bevásárláshoz is.És ahány ház,annyi szokás.
Új hozzászólás